.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیش‌بینی پایان شهریور‌ماه پرترافیک در محور سوادکوه
رئیس‌‎پلیس راهور سوادکوه با اشاره به اینکه برای هفته پایانی شهریور‌ماه ترافیک سنگین در محور سوادکوه پیش‌بینی می‌شود، گفت: شهریور‌ماه، پر‌تردد‌تر‌ین و پر‌تصادف‌تر ین ماه سال است.

به گزارش شمال نیوز،محمد صادقی امروز با اشاره به اینکه برای هفته پایانی شهریور‌ماه ترافیک سنگین در محور سوادکوه پیش‌بینی می‌شود، گفت: شهریور‌ماه، پر‌تردد‌تر‌ین و پر‌تصادف‌تر ین ماه سال است و برنامه‌ریزی لازم توسط مسافران برای همکاری با مأموران راهنمایی و رانندگی مورد انتظار است.

وی با بیان اینکه انتظار پس‌خوردگی ترافیک بر روی پل شهر پل‌سفید و حد‌فاصل منطقه کرد‌آباد و قاسم‌آباد بخش زیراب در ایام پر‌ترافیک سوادکوه وجود دارد، افزود: حجم سنگین بار‌ترافیکی ورودی و کم‌عرض‌بودن معابر از دلایل اصلی گره‌های ترافیکی در محور سوادکوه است.

رئیس‌‎پلیس راهور سوادکوه خواستار مدیریت سفر توسط مسافران شد و با اشاره به اینکه مسافران، سفر‌های خود را به روز‌های پایانی موکول نکنند، خاطر‌نشان کرد: از مسافران و یا بومیانی که برای استفاده از ییلاق‌های سوادکوه به ارتفاعات می‌روند نیز بازگشت خود را به غروب جمعه موکول نکنند و تا ساعت 16 عصر روز جمعه از شهر زیراب عبور کنند که بعد از این ساعت شاهد حجم سنگین ترافیک هستیم.

صادقی با اشاره به اینکه وجود شانه‌خاکی برای تردد نیست و آن‌ را برای عبور وسایل امدادی، انتظامی و مورد استفاده در مواقع ضروری است، گفت: تلاش می‌کنیم تا با همکاری مسافران و مردم، ترافیک پایان شهریور‌ماه، مدیریت شود./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.308 seconds.